Emailcampagnes

Emailmarketing met MailerLite
Luxury website

Luxury website

Volledig aangepaste WordPresssite

Een template gevonden die helemaal jouw stijl is, maar je krijgt de inhoud er niet in gematcht? Aan de hand van je gekozen template bouw ik de site verder uit. Er worden (door mij gecodeerde) ‘automatiseringen‘ toegepast (vb: een dienst die van naam verandert, prijzen die aangepast moeten worden, telefoonnummers,… ) en kun je door middel van 1 aanpassing, die specifieke inhoud overal op de site aanpassen. De template wordt volledig naar jouw wensen aangepast. De mogelijkheden worden besproken. Wil je alles centraal beheren en (door mij gecodeerd) verspreiden op verschillende pagina’s? Of voeg je liever een boekingsformulier toe? Alles kan! 

  • Op basis van een WordPress template
  • Huisstijl wordt toegepast
  • Geavanceerde mogelijkheden, vb reviewslider, detailpagina, centraal beheer,..
  • Webshop of Marketing
  • Graphic designer, fotografie en/of copywriter op aanvraag.

Mailcampagnes met oog op de GDPR

GDPRGepersonaliseerde e-mailcampagnes

Ik ontwerp de mailing volledig volgens jouw huisstijl. Je kan je campagnes personaliseren door naam, klantnummer, adres, leeftijd, … toe te voegen aan de contactenlijst om je e-mailing een persoonlijke toets te geven.

Blijf weg uit de spamfilters

Een bijkomende moeilijkheid bij een e-mailcampagne is weg te blijven uit de spamfilters. Ik neem alle mogelijke stappen om de afleverbaarheid te optimaliseren. Vb. het versturen van een testcampagne, het instellen van e-mailauthenticatie en het uitvoeren van bericht- en spamcontrole.

Leesbaar op elk toestel

Smartphones en tablets worden meer en meer belangrijke toestellen om e-mails te lezen. Het responsive design van de layout speelt hier perfect op in en toont de inhoud op basis van de breedte van het scherm van je contact.

Rapportering en analyse

Na het verzenden van een e-mailcampagne ontvang je ook een uitgebreide rapportering en analyse. Zo kom je bijvoorbeeld te weten hoeveel contacten je mailing geopend hebben, hoe vaak ze het bericht geopend hebben en op welke links ze geklikt hebben. Je kan ook bekijken welke contacten resulteerden in bounced e-mails en waarom. Zo blijft de kwaliteit van jouw mailinglijsten gegarandeerd.

Automatisering

WIl je de ingeschrevenen automatisch een eerste mail sturen? Dat kan! Ook na 2 dagen ;-). Verschillende automatiseringen kunnen worden toegepast. vb. je geeft een ‘freebie’ weg na inschrijven, die ‘klanten’ krijgen een andere mail (met link naar freebie), dan klanten die inschrijven via het ‘gewone’ formulier. Je kan verschillende ‘segmenten’ of ‘groepen’ instellen, waardoor je gerichter mails kunt sturen.

 

Waarom via mail?

Goedkoper

Het verzenden van een e-mail is veel goedkoper dan een mailing per post.

 

Kwaliteit

Je kan foute e-mailadressen wissen, zodat de kwaliteit van het adressenbestand optimaal blijft.

 

GDPR

Alle verplichtingen omtrent GDPR kunnen worden toepgepast.

 

Professioneel

In je mail kan je doorverwijzen naar specifieke content op je eigen website. Zo kun je producten of diensten in de kijker zetten.

 

Pin It on Pinterest

Share This